niedziela, 19 sierpnia 2007

Blog ChangeLog

Drastyczne zmiany:
Zamiast Ariala jest Trebuchet. Lepiej wygląda.

Tyle zmian na razie. Szukam jakiegoś fajnego szablonu, ale większość mi nie pasi i wychodzi na to, że czas najwyższy poduczyć się XML-a. (W HTMLu wyglądają źle:].)

Edit (23:20 19-08-07): Trochę poszerzyłem bo się czytać nie dało.



Przeglądałem sobie strony różnych mikronacji. Ciekawy bajer, tylko czemu wszystkim nagle się zachciało wymyślać jakieś ultra oryginalne nazwy? Ja rozumiem, kilka trzeba wymyślić, ale w niektórych autorzy mają stanowczo za bogatą wyobraźnię jak na jedno wirtualne państwo.
Tutaj + dla Republiki Białogóry (pozdro Dragon;)), która ma w miarę normalne nazwy miejsc itp. (oryginalne, acz nie wydumane:)). Może tylko do graniczenia z Valhallą bym się przyczepił, bo jakby nie patrzeć, to geograficznie ciężko ją umiejscowić;) Poza tym mają demokrację, w przeciwieństwie do reszty v-państw. (Jak dla mnie najgorszy ustrój, ale zawsze to coś nowego;].)

W kategorii wykonanie strony państwa wygrałby Dreamland, ale od państwa, które ma parę ładnych lat można czegoś wymagać:).


Tyle. Pogrzebię, to może coś o jakimś innym internetowym szaleństwie napiszę.

Brak komentarzy: