poniedziałek, 3 września 2007

Wspomnienia...:)

Tak sobie poszedłem dzisiaj na rozpoczęcie roku w mojej starej szkole i pomyślałem, że zapodam kilka klasyków z 3 lat :]

uwaga: cytaty kopiuję równo z Grona (temat o głupich tekstach;)), więc "ja" oznacza różne osoby;)


Kuba: Chodźcie ustawimy sie w takim no... jak to sie nazywa?
Ja: Szpaler?
Kuba:Nie... chodziło mi o "w rzędzie".

ja: jak sie nazywa taka osoba zbierajaca znaczki?
Ania: y... ciota?
ja: hm... chodzilo mi po glowie slowo klaser ale to chyba tez nie to..

-przyszliśmy po soczki!!
-To miło że moja klasa ciągle pamięta o swoich korzeniach...
-ale my przyszliśmy po soczki

"kurde,ale szok. nalałem sobie zimnej wody do plussza patrzę a ona zimna o.O"

Jeż ma klasówkę z matmy i się denerwuje.
ja (z ciepłem i milością:P) - no to Jeż, trzymam kciuki
Jeż: NA CH** MI KCIUKI?!?!?

historia.
odwracam się do Arturo z pytaniem jaką ma grupę.
ja: masz A?
Arturo: nie.
ja: ...
ja: ...
ja: ...
ja: masz B?

opowiadam historie ze wczoraj zalałem się benzyną i śmierdziałem jak cholera, jak benzyna wietrzeje to powstaje zapach jak na stacjach kolejowych (kojarzycie go?) no i zmyśliłem taki dialog...
Podchodzi do mnie dwóch dresów i pyta się:
-jesteś Metro
-nie
-a zalatujesz

"fajne włosy, to Twoje?"

Jeż lata z czymś przy rozporku
Bere : Jeż ona to będzie trzymała w ręku !
Jeż : nie tylko ona..!
Kuba : i nie tylko w ręku !

(Matej)- mogła byś powtórzyć to ostatnie?
(Paulina)- a CZEGO nie usłyszałeś w słowie WAWEL??
(Matej)- "a"?

Na poprawie pan Suliga uświadomił nas także,jak długo nauczyciel może pracować w swoim zawodzie:
-Dopóki trzyma kredę i mocz:)

Jurek..." ale ja nie lubie przy tablicy..."
P. Zawalska:"...taki jest żywot ucznia, że czasami stoi..."

-no bo odpowiednikiem ginekologa jest (dla mężczyzn) ...
-archeolog?
-uuu... coś panu skamieniało...

Ks. Józef: ... ja jak zbieram to nie patrze na twarze, kto daje
ja: no ciężko by było jak się do koszyka patrzy

nasz ukochany wok w ławce za mną śpi Matej. pani (tjaa;)) sprawdza coś w dzienniku:
-Mateusz Czajkowski.. z plusów wychodzi ci 5
boleśnie obudzony Matej:
-za aktywność?..

Pani Bożenka z przerażeniem : O nie! błagam was tylko nie kupujcie mi chomika nie chce
Stefcia z powagą : A konia?

Francuski. Bożenka pyta:
co trwonimy najczęściej??
Odpowiadamy:
-pięniądze
-czas
Kuba - dzieci......

Terapia grupowa z panią psycholog:
Pani psych opowiada wierszyk o Walezym
w tym czasie ja:
O Walezym to co....no wziął i spierdolił.

dziś na matmie:
moja ukochana, ulubiona, najśliczniejsza i najbardziej misio-puchata pani Zawalska: - Milena, zrobiłaś już całe zadanie?
- no prawie
-a na którym jesteś
- na b)..

Łazowska: "Możesz powiedzieć pierwszym klasom, ja jestem wredna małpa..."
Jeż:"powiem, że pani wszystkim laski stawia"

ja - zawsze chciałem mieć 185 cm wzrostu....
jeż - wiesz ja też .....
ja - no i widzisz, wszystkie twoje marzenia w chuja poszły

Arturo na francu
rzeczownik od nosić??
............koszyk :D

rzeczownik od "wewnetrzny??-srodek"

Ja- A pani jak ma na drugie?
Aga Ł.- Joanna...
Kuba- Jo Kuba, też ze wsi...

Ksiądz dziś: 'Jeż bo pocałuejsz klamkę z frugiej strony!
Jeż: mogę pocałować... mogę nawet ślimaka w zamek zapuścić..."

matematyka: "jakie znamy rodzaje podziału?" Jeż"na pół"

PO "jak się nazywa taka izolacja przed szczurami?" Qba "kot"

znowu Much "takie gadanie to takie pierdzenie kota w bambus jest"

ja "nie jesteś idiotą downie!"

ja"czuję się mądra..." Jeż"czuj się czuj- tylko to ci zostało.."


W roli "ja" wystąpili: Jeż, Matej, Bere, Anie wszelkiej maści i kremu, ja;), Pauliny różne, Much, Sandra, Ola Cukiereczek Księżniczka nasza jedyna itp;], Magda
A także: Pani Bożo Wporzo, Misio Puchata Pani Zawalska, Pan Suliga, Pani Gołota, Pani Łazowska, różne inne panie ale w mniejszym stopniu to mnie się pisać nie chce;)

Jak kogoś pominąłem to się upomnieć prywatnie albo w komentarzu:)

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

:D Niezłe, naprawdę niezłe. Najlepsze:
- Jesteś Metro
- nie
- a zalatujesz

Fajna kolekcja, uwielbiam autentyki