czwartek, 6 września 2007

Pytanio - prośba do Czytaczy

Noszę się z zamiarem przetłumaczenia niektórych rzeczy ze strony http://digital-photography-school.com/. Bardzo ciekawa strona o fotografii cyfrowej, ale jak pewnie zauważyliście po angielsku.
Jednak z racji tego, że dobry ze mnie człowiek ;) postanowiłem się poświęcić i umieścić tu to, co mi się uda przetłumaczyć. I tak to zrobię, bo już napisałem do autora prośbę o zgodę, ale gdyby ktoś znalazł na tej stronie coś, co go interesuje bardziej niż mnie, to proszę o napisanie mi co chce mieć przetłumaczone:)
Nie gwarantuję, że zrobię to świetnie, genialnie i aha, ale postaram się do my best;)

Napiszcie swoje opinie, prośby itp. w komentarzach albo na maila.

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Oj Kuba, Kuba... :P W koncu zrobisz cos pozytecznego dla ludzkosci:P I dla siebie:) Bo przy okazji zrobisz sobie powtorke z angielskiego, zebys mogl pozniej mi pisac jakies prace do szkoly:D
Bede dobra i podpisze sie normalnie, zebys nie kasowal mojego komentarza z tego jakze przecudownego i zarazem najbardziej intligentnego, z jakim sie do tej pory spotkalam "bloga na poziomie" :D

Jakub pisze...

No tak, wiedziałem czego się po Tobie spodziewać:P
Jak u siebie zaktualizujesz to Cię może do blogrolla wrzucę (MOŻE;])